Usklađenje kadrovskih procedura

Uspostavljanje procedura u kadrovskom odjelu tvrtke klijenta uključuje slijedeće:
  1. Uspostavljanje radno pravne dokumentacije koja je usklađena sa poslovnim procesima i procedurama poslodavca
    1. zakonski obavezno i propisano 23 dokumenta, uz dodatnu dokumentaciju prema poslovnim zahtjevima poslodavca+ugovori o radu
    2. dokumentacija potrebna u procesu zapošljavanja, godišnji odmori, prava i obveze radnika, prava i obveze poslodavca, otkazivanje ugovora o radu
    3. Obračuni plaća, dodatci na plaću, varijabilni dio plaće, neoporezive naknade, porezno priznati troškovi
  2. Analiza pravilnika  o radu i definiranje internog pravilnika o radu (prema potrebi)
  3. Analiza računovodstva plaća
  4. Edukacija odgovornih osoba i osoba koje će raditi na administrativno-kadrovskim poslovima

U prvoj fazi izvodi se screening poslovanja i postojeće radno pravne dokumentacije, u kojoj se određuje koju dokumentaciju je potrebno izraditi, a koju je potrebno revidirati i uskladiti sa trenutnim zakonskim propisima, što je često slučaj zbog kontinuiranih izmjena radno pravnog zakonodavstva. Izvještaj dubinskog rada odjela ljudskih resursa uključuje njegove dijelove, od kadrovske (administrativne) službe, obračuna plaća, pravilnika o radu, ugovora o radu. Dubinski screening analizira i istražuje potencijalne prekršaje poslodavca sukladno radno pravnoj regulativi te evidentira moguće kaznene odredbe.

Screening se radi uvidom u postojeću dokumentaciju, odluke odgovornih osoba i direktora društva, ugovore o radu, pravilnik o radu, sistematizaciju rada i kolektivni ugovor, kadrovsku dokumentaciju radnika, prethodne odluke o otkazu ugovora o radu, interne akte poslodavca vezane uz organizaciju rada, obračune plaća i odluke vezane uz plaće.

U drugoj fazi  se ispituju  poslovni procesi i poslovni tijekovi i politika poslovanja Vaše tvrtke te priprema dokumentacije koja je usklađena sa potrebama poslovanja tvrtke.

Usluga se sastoji od pripreme potrebne dokumentacije i konzultacija odgovorne osobe da upravljaju svojim kadrovskim odjelima u skladu sa poslovnim procedurama i zakonskim propisima u pitanjima rada, zapošljavanja i prekida radnog odnosa. Dokumentacija se dostavlja naručitelju u elektronskom obliku, prilagođena za korištenje u svakodnevnom poslovanju.

Treća faza (opcionalno) je edukacija managmenta i osoba zaposlenih u kadrovskom odjelu tvrtke klijenta. U ovoj fazi se osobe koje će nadalje upotrebljavati i koristiti dokumentaciju i kontrolirati procese primjene i same upravljati procesima, se ospobljavaju kako bi mogli ispravno i točno provoditi uvedenu dokumentaciju. Edukacija se sastoji od upoznavanja sa propisima i zakonima u RH (zakon o zdravstvenom osiguranju, zakon o mirovinskom osiguranju, zakon o zaštiti osobnih podataka, zakon o radu, zakon o porodiljnim i rodiljnim naknadama, zakon o računovodstvu, zakon o porezu na dohodak).

Četvrta faza (opcionalno) je implementacija dokumentacije u poslovanje Vaše tvrtke. Implementacija se provodi nakon edukacije te se sastoji od uvođenja dokumentacije i procesa u poslovanje Vaše tvrtke.

Peta faza (opcionalno) se odvija nakon završetka projektnog dijela suradnje, u periodu od 6-12 mjeseci, a u cilju ispravnog provođenja i unapređenja procesa rada u kadrovskim poslovima.